10 Kasım 2013 Pazar

Sortie


Gelelim boğazın ikinci kulubüne, Sortie’ye. Sortie, fransızca ‘çıkış’ anlamına gelmektedir ve Sortie kulübü bunu ‘’günlük yaşamın yoğun temposundan keyifle çıkabileceğiniz bir ortam’’ açıklamasıyla tanımlıyor. Evet yine boğazda bir kulup yine manzara ve yine kalite. Kuruçeşme’de bulunan Sortie kulübü gerçekten temposuyla 12 ay boyunca müşterilerini güzel bir şekilde ağırlıyor. 3500m2’lik bir alana kurulmuş olan Sortie, restorantlarıyla ve kulübüyle Reina’ya benzer özellikler taşıyor. 2012 yılından itibaren yaz ve kış, 12 ay hizmet vermeye başlayan Sortie’de, yaz aylarında, bütün damak tatlarına hitap eden ve dünya mutfaklarının en güzel seçkilerini sunan 7 restorantı, kış aylarında ise yalnız Sortie Restaurant ile misafirlerini ağırlıyor. Eğlence trendlerini dünya ile aynı anda sunan Sortie Club, Dj Doruk Can'ın müzik koordinatörlüğünde misafirlerini eğlendiriyor. Günün her saatinin keyfini ayrı yaşayabileceğiniz, dostlarınızla buluşup, keyifli dakikalar geçirebileceğiniz, yabancı misafirlerinizi gururla ağırlayabileceğiniz, özel günlerinizi en coşkulu şekilde yaşayabileceğiniz, yeniliklerin ve eğlencenin tadını çıkartabileceğiniz bir yer. 





Bu kadar güzel anlatmamın sebebi kulübü çok beğendiğimden değil, kulübün kendini böyle tanıtmasından. Restorant bölümüne hiç gitmedim herhangi bir fikrim yok ama duyduğum ve fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla tek büyüleme sebebi manzarası. Kulüp bölümü hakkında yorum yapabilirim. Benim düşüncem müzikleri gerçekten kötü ve müşteri kalitesi çok iyi değil. Reina kulübünün içeriye kabul etmediği çoğu insan yakın olduğu için Sortie’yi tercih ediyor. Ve buda gelenler için rahatsız edici bir durum oluyor. Ödediğin hesabın Reina’dan farklı olmayıp, kalitenin bu kadar düşük olması insanların Sortie’ye olan bakışını değiştirmiş. Sadece ben böyle düşünüyorum sanıyordum, abartıyorum mu acaba diye kendi kendime soruyordum ama bu yazıyı yazmadan once Sortie kulübüyle ilgili yorumları okudum çoğu insan benimle aynı fikirde. Sortie ile ilgili bir kaç yorum paylaşacağım sizde anlayacaksınız kulübün hangi anlamda eksikliği olduğunu. Bu yorumlar Sortie’ye giden bazı insanların kişisel yorumları:

*Son gittigimde gordugum manzara:super mini giymis genc bir kiz,yasli bir adam,genc kiz masanin ustune cikti oynadi adamda ickisini yudumlayip kizi izledi,almasinlar boyle tipleri!!

*Manzarasına laf yok, yeri de iyi, garsonlar da eh idare eder yalnız acilen dj değişmeli! ankaranın bağlarını çaldıktan hemen sonra "in my bedroom" çalması son noktaydı.

*Buraya sadece yemek yemek için gelmem gerektiğini öğrenmiş oldum! Aksi durumda rezalet !!!

Bu yorumlar sadece benim düşüncelerimle aynı olan yorumlar olduğu için bunları seçtim. Yoksa bunlar dışında çok sayıda güzel yorumda yer almakta. Bir gece kulübü düşünün İstanbul’un en güzel manzaralarından birine sahip olduğunu düşünün ve yabancı misafirlerinizi getirdiğinizi düşünün. Sizce gecenin ortasında ‘’Ankara’nın Bağları’’ adlı parçanın çalması çok doğru bir şey mi? Bu soru ve yukardaki yorumlar bence her seyi anlatıyor.

Tesekkür ediyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder